In Love Again
Rogue Traders lyrics

Artist: Rogue Traders
Album: Here Come The Drums
Year: 2005

Verse 1

He said hey
Why you always feel this way?
Cause you take my heartbreak
And turn it to a song

He said hey
You know I don’t feel the same
Walk away - walk away
You’ll never hear me say, that?

Chorus
I’m falling, I’m falling in love again
Again, again, again, again, again
I’m falling, I’m falling in love again
Again, again, again, again, again

Verse 2

He said hey
Was it such a big mistake
Seeing you what we’ve been through
I know you’ll find your way

And I said wait
I’m never gonna break away
It’s too late ? it’s too late
You’ll never hear me say, that?

Chorus



下面是蕃茄媽媽要的中文版本...

(第一段)
他說 嘿
妳為什麼總是這麼想?
因為你讓我心碎
而我將這感覺用歌聲唱出來

他說 嘿
妳知道我並不這麼想
就這麼放開,放開吧
反正你永遠都聽不到我所說的吧?

(副歌)
我又重新墜入、重新墜入情網了
重新、再次、二度、重來、重生
我又重新墜入、重新墜入情網了
重新、再次、二度、重來、重生

(第二段)
他說 嘿
那件事情造成的錯誤有天塌下來那麼嚴重嗎?
看著你想著我們曾經歷過的種種
我知道你會找到你要走的路

而我說 等等
我才不會就這麼逃開
難道已經來不及了嗎?我想一切已經太遲了
反正你永遠都聽不到我所說的吧?

(副歌)

蕃茄媽媽....
妳看,一首好好的英文歌,被我翻成中文以後就爛掉了....

所以我才只貼原文的歌詞啊....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jason杰森瀨 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()